2009. november 11., szerda

ZA-KO

Egy mai modern ruhagyár

6 megjegyzés:

GardoZs írta...

...én sem a modernséget, sem a ruhagyárságot nem látom. ...de lehet, hogy csak velem van a gond. :)))

Főfüge írta...

Mindent jól látsz Zsuzsika, most már csak össze kellene raknod! Gondolkodj! 18 évesen persze, elismerem nehéz!:)))
Egyébként nem bonyolult.
http://gardozs.blogspot.com/2009/04/sutteti-magat-napon.html

Névtelen írta...

Sziven ütött ez a fotod Janos! Gratulalok, nagyon tetszik a hangulata!!Most egyszerüen irigylem azt a fenykepezögepet a kezedben :o) Szupi munka! Kristina

Főfüge írta...

Ez egy nagyon-nagyon kedves fotóm, hátha majd rövidesen meglátod, hogy milyen környezetből vettem ki!!! Akkor lesz ám szájtátósdi!:)))

A gépet, meg ne irigyeld! Reggel feladom póstán.

Névtelen írta...

:o) hat mit tett az a szegeny gep, hogy postara adtad :o)??
Rosszul fogalmaztam, de tudom ugyis erted, amit mondani akartam :o) Szoval, eme kepnel irigyeltem, a fotost a kamera mögött, hogy ö nem kretakoptato, hanem FOTOS :o)!!

Főfüge írta...

Naná, hogy értettem! Csak nem akartam írni.
Irigyled a gépet, mert őt fogtam a kezemben, nem Téged!:)))