2009. november 25., szerda

Bontás

Zalaegerszegi Piactér 2009. november


11 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szomoru kep, de nekem tetszik :o. ...felhök egy sirhant felett :o.
Szeretettel gratulalok, Kristina

orizatriz írta...

baljós :)

rajli írta...

Az elragadtatott, női rajongóiddal ellentétben, nekem ez a fotód nem tetszik annyira. Azt is megmondom miért! Amennyiben ff. fotóban gondolkodsz, előtte ne végezz zajszűrést mert az ablakok és azok környéke nem lesz elég részletgazdag, olyan nehezen meghatározathatóan elkent, szar lessz! Sokszor találkoztam ilyen jelenséggel a saját fotóimnál is. Persze ez nem jelent semmit, mert hol mérhető az én szerény képességem, a Te géniuszságoddal. :)))Az ég viszont valóban jó!

Főfüge írta...

Na! Ezt már szeretem! Ez egy valami! Bár csak sunnyogva jegyezném meg MESTER, hogy időben megkérdeztem, hogy a végén zajszürjek, vagy az elején?
Azt tetszettél mondani, hogy az elején, mert, ha a zajos dolgokat soppozom, akkor négyzetesen emelkednek a zajok!
Elfogadom, de itt más a helyzet!
Majd privátba, mert a Zsuzsika és az Árnyéklány figyel és ellesi!:)))

Főfüge írta...

Én másért nem igazán szeretem, de csak reggel vettem észre! Aránytalan a mérete az égnek az épülethez! De semmi baj! Áll még a "bontás"!

Főfüge írta...

Az elragadtatott rajongóimmal, meg az a baj, hogy egyik se akar elragadni!:)))

rajli írta...

Privátban nem tárgyalok veled a fotóidról, ez egy fotósoldal! :))))
Egy nagyon okos fotóstársam írta kb. 15 perce!!!! :))))

Főfüge írta...

K: köszi!

Oriza! bersze, hogy baljós! Gondolj bele, ha majd minket bontanak!:)))

Főfüge írta...

Roxana: Köszönöm!

Főfüge írta...

Kristina!

Ragyogó kis házak voltak itt! Igaz, alaposan fel kellett volna újítani, de ez a város szíve mögött van közvetlen, és ezek kis földszintes udvari lakások voltak és a piac felé néztek, most ledózerolták őket, mert kellenek a telkek üzleteknek. Az a nagy ház, az megmenekül, mert a homlokzata az rendbe van és a város központja felé néz!

Névtelen írta...

:o(