2009. augusztus 24., hétfő

Ablakok

Nem elloptam, csak ellestem!:)) Itt látható az eredeti!

8 megjegyzés:

orizatriz írta...

Jellemző módon nekem EZ tetszik az elmúlt tíz perc alatt leginkább. Egyébként én is lefényképeztem, még a legelső "nagyonkompakt" gépemmel vagy 10 éve... közel se lett ilyen jó! örülök, hogy viszontlátom. :)

Főfüge írta...

oriza: nagyon kedves, nem tolakodó épület, tulajdonképpen úgy tünt fel, hogy kadris (http://kadris76.blogspot.com/) (http://kadris.mindenkilapja.hu/)
"keményen" fotózta, és közben nem egy vidám történetet mesélt, én pedig, nem tudom miért úgy döntöttem, hogy én is!:)))
Csak érdekesség miatt mondom el, hogy nem is olyan régen, egymástól függetlenül csináltunk egy-egy diaporámát, ugyanarra a zenére és 90%-ban ugyanazokkal a képekkel, úgy, hogy 120 km köztünk a távolság és abszolút nem beszéltük meg. Egy kicsit félelmetes volt!:))) Azért, ha lehet nézd meg kadrisét is.
Köszönöm!

orizatriz írta...

meg is néztem :) így van ez, ha nem egyedül kirándul / városnéz az ember...
üdv,
oriza

Főfüge írta...

Köszi oriza, a nyul!

Roxana írta...

marvelous simplicity!

Főfüge írta...

Roxana: Köszönöm!

Névtelen írta...

Minimalism. I like that.

Főfüge írta...

Thank you very much Marius!