2009. július 28., kedd

Szerelem

11 megjegyzés:

Névtelen írta...

No ez szep :o) ez is egy fotod "kompjuterizalva"? ...hahha mily szep szo!Szeretem a madarkakat :o) Vegre ujra itt Föfüge!Üdv! Kristina

Főfüge írta...

Hivatalosan úgy hívják: Digitális illusztráció! Bizony!
Kedves Krisztina ez egy kicsit olyan, mint a Triatlon sportág! Ott három szám van: futás, úszás, és kerékpár, persze megállás nélkül. Na! Ott az a sztár, aki nem tud úszni, nem tud futni, és nem tud kerékpározni, az elmegy Triatlonosnak!:))) Ott lehet VILÁGBAJNOK! De külön-külön egyik sportágba se rúghat labdába!
Most nálunk, aki nem tud rajzolni és festeni, fotózni se, az csinálja a digitális illusztrációt!:))) És persze a makrófotókat, meg fűszálon vízcseppet!:))) ( Rajli szabin van, és ott nincs Net!)

Most jut eszembe, én javasoltam, hogy fotózzál! Huszár Boglárka, meg most kezdi! (Nagyon jó gépe van! Igazi fotótechnikai Barbie baba. No nem a szépsége miatt, de mire azt a gépet "felöltözteti"!

Ezt azért írom, mert nem ám keresni az összefüggéseket!!!:)))
Ha mégis, akkor lám, kerestem Neked egy szövetségest!

Azt írod végre újra itt vagyok. Itt is voltam, de a fotómasinám, bennmaradt az autóba, azt meg láthattad! Már alakul a dolog! Kértem segítséget a Látó-körön.
Tamás azonnal a segítségemre sietett: http://lato-kor.blog.hu/
Érdemes megnézni! Még szerencse, hogy a többiek nyaralnak!

Megvetted már a fotóstáskádat?

Névtelen írta...

Szia Föfüge, "hivatalosan" is jo a digitalis illusztráció eme darabja :o)!!

Nos a erröl a digitalis illusztraciorol akkor különbözik a velemenyünk :o) aki nem ert a gepekhez es nincs eleg ideje jo fenykeptemakat keresni, meg nem all joszomszedi viszonyban a kompjuterrel sem, az nem csinal digitalis illusztraciot, mert örül hogy megtalalta a "d" betüt :o) hanem az vesz ket szarazkretat, amitöl aztan meg hapcizik is söt a többiek is es huz ket vonalat.

Köszi a biztatast ha majd tenyleg több idöm lesz akkor lehet hogy belevagok a fenykepezesbe, egyelöre idöhiany es tudashiany okan: SZARAZKRETA. :o)

Bogi festö es igy a müveszet a munkaja is egyben, nekem sajnos nem :o( en csak ugy hobbi szinten :o) rajzolgatok.

Ah, tenyleg Rajli fotoi nagyon jok!! meg nem is mondtam Neked :o)

Üdv, Kristina

Főfüge írta...

Tyűha!,ha ezt a rajli olvassa, akkor, csak Neked ajánlja a képeit!
Laci tényleg jó, persze iszonyatosan sokat foglalkozom vele!:)))

Névtelen írta...

:o) Te nem vagy semmi!

ja, meg nem mondtam kösz a javitast a blogomon :o) kisse bena voltam :o) Kristina

rajli írta...

"Laci tényleg jó" végre egy igaz mondat a blogoddban! :))))) :)))))!
Nem gondoltad, hogy szabi alatt is figyellek!

Huszár Boglárka - Bogart írta...

én is itt figyelek :))) mert örülök hogy rámtaláltatok!!!

A gépemnek tényleg nem ártana már pár új "ruhadarab " :(

Roxana írta...

just wonderful!

Főfüge írta...

Thank you, Roxana!
This feels good ghastly, from a photographer admired by me!
I am glad that you were here, and this not protocol text!
Thank you!

orsolya vanessza kiss írta...

Láthatjuk, hogy a szerelem a fellegekbe emel. Felülemelkednek az alattuk lévő koszor, fekete, rárakódott ablaküvegen.. felemelkednek egészen a felhőkig.. mint látjuk... azért mégis két lábbal állnak a földön.......mert ott lapul valami gátló tényező.... hiszen a rubrika két oldalán állnak.

Hogyan juthatnak át egymáshoz????

:)))))))))))

Főfüge írta...

Vanessza!, a szerelem nem ismer határokat!!!