2009. július 8., szerda

Csend! Élet!

Kristina Felesnek ajálva!


8 megjegyzés:

Polla írta...

Szia Főfüge! Nézz át hozzám légyszíves, kapsz valamit!

Névtelen írta...

Szia Föfüge :o) valahanyszor "Rad" nezek egy meglepeteskep var ram. Ez a kep is nagyon tetszik :o) csak nem "kiszimatoltad" ezt valahogy :o)?? Vagy egyszerüen csak remek kepeket keszitesz es köszülük egy-kettöt nekem ajanlasz :o) Gratulalok! Ha ilyen szep ajandekokat kapok meg a vegen "vissza kell vagnom" es ki kell probalnom megiscsak mi lesz ha az objektiv mögül nezegetek :o) Nagyon eltalalod a nekem tetszö kepeket bar a valasztek eme oldalon :o) igen böseges belölük :o) panaszra nincs itten semmi ok :o) Kristina

Névtelen írta...

Vegülis azt nem is irtam, hogy nagyon-nagyon köszönöm! Kristina

rajli írta...

Mindig kedveztél a lányoknak, megis értelek! :)))

Főfüge írta...

Szia Kristina!

Örülök, hogy örülsz, és én is örülök az "autómata" levelednek!
Mikor eldöntöttem, hogy már válaszolnom is illene, (mert átmegyek az oldaladra, nézegetem a csodás dolgaidat, amit igazából nem értek, mert nem igazán értem a szibólum rendszeredet, csak azt látom, hogy szép és fájdalmasan dekadens!
Nincs egy kis laza vidámság?
Az írásod, meg azért "autómata", mert felteszed a kérdéseket, és meg is válaszolod! Aranyos! Most én mit írjak?

Örülök!!!

Főfüge írta...

Végül is, azt nem is írtam, hogy nagyon, nagyon, szivesen!
Ne "fenyegess", fotozz!
Nem véletlen mondtam!!!

Főfüge írta...

Rajli!: Persze, hogy, de nézz be Kristina oldalára, majd meglátod, a szép dolgokat!
Ha nem, akkor kérdezz, n
Nyugodtan!!!:)))

Névtelen írta...

:o. phu kar Föfüge, hogy Te is a laza vidamsagot hianyolod :o( a rajzaimbol. En is:o) hihi! A vidam rajzokat mindenki SOKKAL jobban szereti :o) üdv, kristina