2009. április 13., hétfő

"Szomorú Tulipán"



7 megjegyzés:

Pamlerva írta...

Ahol fény van, ott az árnyék kivirágzik...

Névtelen írta...

Thank you for visiting my blog. Yours is also realy great. Regards.

Névtelen írta...

Főfüge barátom, Te tudsz!!!
Rajli

királylgy írta...

Ez marhajó! Miért nem láttam még eddig?

Főfüge írta...

Köszönöm a "szólóknak"!
Laci! Azért, mert még nincs kész szerintem! Nekem is tetszik, de ez nem számít. Remélem, egyszer összejön, amit szerettem volna. Most van egy évem, mert a tulipán, most nem annyira!
Kösz!

erdővidék írta...

Aha!
Itt van az a tulipán amiről Judit beszélt.
Először tőle tudtam, hogy meglátogattad a blogomat, és elmesélte, a képeid tartalmát.
A részletekből tudom, csak ez lehet az a sejtelmes árnyék.

Remek fotó.

Főfüge írta...

Köszönöm szépen! Gyere gyakrabban!:))) Köszön Juditnak is az ajánlást, de Őt nem ismerem. Ki Ő?