2009. december 26., szombat

Zsinagóga

Hangverseny- éy Kiállítóterem Zalaegerszegen

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szervusz Föfüge :o) en kicsit többet vagnek az ajlabol. Szupi a kep, gratulalok!!
Föleg!
Kristina

Főfüge írta...

Tyűha! Meg kell fontolnom! addíg keresem, hogy melyik az "ajla"!:)))
Főleg!

rajli írta...

Vigyázz János, be ne menj!!! Képzeld ott is majdnem alul kezdik a vágást! :)))

Névtelen írta...

szerintem ott az alja a kepnek ahol a cola-s üveg beficcen a fotora, es ez nekem nem teccik :o(
kr.

toritextil írta...

épp most tanulok Vadas Ernőről (pontosabban a korabeli fotósokról), és Te jutottál eszembe :) úgyhogy átnéztem a bejegyzéseidet, amiről mostanság lemaradtam, és ez a kép nagyon tetszik!

Főfüge írta...

Kristina! Elküldöm majd a vágási variációkat.

Főfüge írta...

Viki!

Köszönöm szépen! Küldtem Neked anyagot! Nehogy fűre gondolj!:)))

Főfüge írta...

Kristina!

Elfelejtettem: én nem a kép alját kerestem, azt tudom, hogy hol van. Te azt írtad: "en kicsit többet vagnek az ajlabol."

Névtelen írta...

ja zsir hibaztam maaaa megint a pötyögtetesben :o) mindig ez a rohanaaaaas :o) rendben varom a vagasi variaciokat s köszi!!!

Föleg!
Kristina